.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
منظور از «جهش تولید با مشارکت مردم» یعنی شریک شدنِ مردم؛ و سوال مهم این است که مردم چگونه شریک می‌شوند؟! پاسخ به این سوال این است که مردم با دنیای پس از تولیدِ تولیدکننده‌ها شریک شوند.
مردم چگونه در جهش تولید شریک می‌شوند؟
منظور از «جهش تولید با مشارکت مردم» یعنی شریک شدنِ مردم؛ و سوال مهم این است که مردم چگونه شریک می‌شوند؟! پاسخ به این سوال این است که مردم با دنیای پس از تولیدِ تولیدکننده‌ها شریک شوند. (ادامه)
مقام معظم رهبری سحرگاه امروز با حضور در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) این مضجع مبارک را زیارت کرده و نماز صبح را آنجا اقامه کردند. حضور سحرگاهی رهبرانقلاب در شهرری
مقام معظم رهبری سحرگاه امروز با حضور در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) این مضجع مبارک را زیارت کرده و نماز صبح را آنجا اقامه کردند.(ادامه)
شمال نیوز : در حوزه انتخابیه رشت و خمام آقایان جبار کوچکی‌نژاد ارم ساداتی با ۴۵۶۱۴ رأی، مهدی فلاح ۳۴۶۸۲ رأی و محمدرضا احمدی سنگر با ۳۲۲۷۳ رأی راهی مجلس شدند. جزئیات آرای انتخابات رشت و خمام؛ علوی، نوبخت و آقازاده چقدر رای آوردند؟!
شمال نیوز : در حوزه انتخابیه رشت و خمام آقایان جبار کوچکی‌نژاد ارم ساداتی با ۴۵۶۱۴ رأی، مهدی فلاح ۳۴۶۸۲ رأی و محمدرضا احمدی سنگر با ۳۲۲۷۳ رأی راهی مجلس شدند.(ادامه)
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن به شهادت پنج نفر از مستشاران نظامی و مدافعان حرم ایرانی واکنش نشان داد. یمن: اسرائیل به زودی پاسخ جنایاتش را می‌گیرد
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن به شهادت پنج نفر از مستشاران نظامی و مدافعان حرم ایرانی واکنش نشان داد.(ادامه)
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم .... اسامی ۳۵۸ نفری که برای انتخابات مجلس در گیلان تایید صلاحیت شدند
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم ....(ادامه)
در تمرین روز گذشته پرسپولیس چهار بازیکن از آکادمی در ورزشگاه کاظمی حضور داشتند. جزئیات حضور یک آقازاده در پرسپولیس | پدر این پسر برای پرسپولیس دردسرساز است!
در تمرین روز گذشته پرسپولیس چهار بازیکن از آکادمی در ورزشگاه کاظمی حضور داشتند.(ادامه)
شمال نیوز : بر اساس آیین نامه جدید تعداد اعضای هیات عالی نظارت به ۲۴ نفر افزایش پیدا کرده است که به غیر از رییس هیات عالی نظارت و دبیر مجمع که دبیرهیات نیز می باشد، روسای سه قوه نیز به این جمع افزوده شده اند. عارف رأی نیاورد، محسن رضایی مجوز گرفت / اعضای جدید هیات عالی نظارت مجمع تشخیص را بشناسید
شمال نیوز : بر اساس آیین نامه جدید تعداد اعضای هیات عالی نظارت به ۲۴ نفر افزایش پیدا کرده است که به غیر از رییس هیات عالی نظارت و دبیر مجمع که دبیرهیات نیز می باشد، روسای سه قوه نیز به این جمع افزوده شده اند.(ادامه)
شمال نیوز: در حالی که نمایندگان مازندران در مقابل انتصابات مهم غیر بومی ها در استان مازندران سکوت کرده اند که رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه انتصاب مدیران غیربومی دستاوردی برای مردم استان ندارد، گفت : اقدام دولت در انتصاب افراد غیربومی در پست‌های مدیریتی گیلان پذیرفتنی نیست نماینده رشت : انتصاب افراد غیربومی در پست‌های مدیریتی گیلان پذیرفتنی نیست / انتصاب مدیران غیربومی منجر به آشفتگی و تصمیمات مغایر با منافع استان است
شمال نیوز: در حالی که نمایندگان مازندران در مقابل انتصابات مهم غیر بومی ها در استان مازندران سکوت کرده اند که رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه انتصاب مدیران غیربومی دستاوردی برای مردم استان ندارد، گفت : اقدام دولت در انتصاب افراد غیربومی در پست‌های مدیریتی گیلان پذیرفتنی نیست(ادامه)

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور بررسی استخدام خارج از ضابطه یک شخص در شرکت‌های تابعه زیرساخت استان ایلام و برخورد قاطع با متخلفین احتمالی را صادر کرده است. واکنش وزیر ارتباطات به استخدام یک آقازاده / با متخلفین احتمالی برخورد قاطع شود
عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور بررسی استخدام خارج از ضابطه یک شخص در شرکت‌های تابعه زیرساخت استان ایلام و برخورد قاطع با متخلفین احتمالی را صادر کرده است.(ادامه)
رسوایی اخلاقی خانواده بایدن از زمان انتخابات آمریکا تا کنون تیتر یک رسانه‌های غربی شده است. خانواده آقای رئیس جمهور، غرق در فساد اخلاقی!
رسوایی اخلاقی خانواده بایدن از زمان انتخابات آمریکا تا کنون تیتر یک رسانه‌های غربی شده است.(ادامه)
رئیس مجلس گفت: در حال حاضر مولدسازی به استان‌ها واگذار و موانع سر راه آن برداشته شده است از این رو می‌خواهم جلسه مولدسازی هر هفته در استان برگزار شود. موانع مولدسازی ‌برداشته شد/ "نظارتی‌ها" شجاعت را از مدیران نگیرند
رئیس مجلس گفت: در حال حاضر مولدسازی به استان‌ها واگذار و موانع سر راه آن برداشته شده است از این رو می‌خواهم جلسه مولدسازی هر هفته در استان برگزار شود.(ادامه)
شمال نیوز : تماشا آن‌ چنانکه باید و شاید احساس درد را منتقل نمی‌کند؛ دردکشیده و درد چشیده می‌داند و می‌فهمد که درد چیست و طبیعتا وقتی دردی درک نشود، توقع پیگیری برای درمان هم منطقی نیست. از پارکینگ خانه به پارکینگ وزارتخانه می‌روید، نه تورم را می‌فهمید، نه می‌دانید قسط و وام چیست!
شمال نیوز : تماشا آن‌ چنانکه باید و شاید احساس درد را منتقل نمی‌کند؛ دردکشیده و درد چشیده می‌داند و می‌فهمد که درد چیست و طبیعتا وقتی دردی درک نشود، توقع پیگیری برای درمان هم منطقی نیست.(ادامه)
اینکه فرزندان آقای شمخانی فعالیت‌های اقتصادی گسترده‌ای در حمل و نقل دریایی دارند، شاید به ما ربط نداشته باشد. رسایی: آقای شمخانی! حالا چرا با دمپایی؟!
اینکه فرزندان آقای شمخانی فعالیت‌های اقتصادی گسترده‌ای در حمل و نقل دریایی دارند، شاید به ما ربط نداشته باشد.(ادامه)
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است. ناگفته‌های زندگی رهبری از زبان محمدی گلپایگانی
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است.(ادامه)
رضا پهلوی، علی کریمی، مصی علی‌نژاد، گلشیفته فراهانی و ۴ نفر دیگر در نشستی به بررسی آینده جنبش دموکراسی ایران می‌پردازند. دست و پا زدن رهبران اغتشاشات برای زنده کردن آشوب ها
رضا پهلوی، علی کریمی، مصی علی‌نژاد، گلشیفته فراهانی و ۴ نفر دیگر در نشستی به بررسی آینده جنبش دموکراسی ایران می‌پردازند.(ادامه)
میرزا محمدتقی خان فراهانی فرزند کربلائی محمد قربان است. پدرش آشپز میرزا عیسی قائم مقام فراهانی بود و بعد در دستگاه فرزند او میرزا ابوالقاسم قائم مقام، ناظر آشپزخانه شد. او به سبب هوش و ذکاوتی که داشت توانست نظر قائم مقام فراهانی را جلب کند و از شاگردی پدرش در آشپزخانه به شاگردی استاد و همدرسی آقازاده‌های دربار رسید. اولین وزیر اطلاعات ایران که کشته شد چه کسی بود؟
میرزا محمدتقی خان فراهانی فرزند کربلائی محمد قربان است. پدرش آشپز میرزا عیسی قائم مقام فراهانی بود و بعد در دستگاه فرزند او میرزا ابوالقاسم قائم مقام، ناظر آشپزخانه شد. او به سبب هوش و ذکاوتی که داشت توانست نظر قائم مقام فراهانی را جلب کند و از شاگردی پدرش در آشپزخانه به شاگردی استاد و همدرسی آقازاده‌های دربار رسید.(ادامه)
دوئل والیبالی مازندرانی‌ها با تهرانی‌ها
نمایندگان والیبال مازندران در لیگ دسته یک فردا مهمان حریفان تهرانی هستند.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است؛ اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید، وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود. ما معترض هستیم، اغتشاش‌گر نیستیم؛ بین معترض و اغتشاش‌گر حدومرز قائل شوید / روسری سر ما سنگینی نمی‌کند؛ مساله ما تار مو نیست / مسئولان ناکارآمد جزو مسببان وضع موجود هستند(خبر)
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است؛ اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید، وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود.(ادامه)
اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر انقلاب منصوب شدند. ترکیبی که نسبت به دوره قبلی مجمع، ۸ خروجی و ۵ ورودی داشته است. جنتی، روحانی و ناطق نیستند/ چه کسانی در مجمع تشخیص تغییر کردند؟
اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر انقلاب منصوب شدند. ترکیبی که نسبت به دوره قبلی مجمع، ۸ خروجی و ۵ ورودی داشته است.(ادامه)
شمال نیوز: با حکم رهبر معظم انقلاب اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت منصوب شدند؛ از محمود احمدی نژاد تا علی لاریجانی
شمال نیوز: با حکم رهبر معظم انقلاب اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند(ادامه)
ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب ساری ۲۲۳ هزار مترمکعب در روز است
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران ظرفیت هر مدول تصفیه خانه فاضلاب ساری را بیش از ۲۲۳ هزار مترمکعب در روز اعلام کرد و گفت: ۴۲۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت دخانیات ایران از دستور ویژه‌ ی رئیس دستگاه قضا در خصوص یک پرونده رانت خواری که باعث بسته شدن حساب های بانکی این شرکت شد، خبر داد. دستور رئیس قوه قضائیه برای بررسی ویژه یک پرونده فساد و رانت خواری در شرکت دخانیات
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت دخانیات ایران از دستور ویژه‌ ی رئیس دستگاه قضا در خصوص یک پرونده رانت خواری که باعث بسته شدن حساب های بانکی این شرکت شد، خبر داد.(ادامه)
نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت : بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و جوانگرایی در دوره‌های مدیریتی نباید بهانه‌ای برای نادیده گرفتن ظرفیت های ارزشمند نیروهای باسابقه و کاربلد در انجام امور اجرایی استان مازندران باشد. جوانگرایی نباید بهانه‌ای برای نادیده گرفتن ظرفیت نیروهای باسابقه باشد
نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت : بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و جوانگرایی در دوره‌های مدیریتی نباید بهانه‌ای برای نادیده گرفتن ظرفیت های ارزشمند نیروهای باسابقه و کاربلد در انجام امور اجرایی استان مازندران باشد.(ادامه)
آسیب شناسی جناح های پیروز در انتخابات(يادداشت)
(ادامه)
ترکیب استانداران دولت رئیسی کامل شد +جدول
امروز آخرین استاندار جدید توسط هیئت وزیران انتخاب شد و تمامی استانداران تغییر کردند؛ در این گزارش با استانداران جدید آشنا می‌شوید.(ادامه)
شمال نیوز : داماد روحانی گفت : به‌ هر حال آقای روحانی جعبه سیاه نظام است، ایشان مدت‌ها نفر دوم کشور بودند و همیشه منافع ملی برای او مطرح بوده است. افتخار می‌کنم داماد روحانی هستم؛ شخصیت کمی نیست/ امریکا رئیس روابط عمومی دنیاست/ الان مشغول نوشتن خاطرات و جلسات است/ با لاریجانی، حسن خمینی و جهانگیری جلساتی داشته/ خیلی اهل‌خواب نیست
شمال نیوز : داماد روحانی گفت : به‌ هر حال آقای روحانی جعبه سیاه نظام است، ایشان مدت‌ها نفر دوم کشور بودند و همیشه منافع ملی برای او مطرح بوده است.(ادامه)
نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه حذف قرعه‌کشی خودرو هیچ منافاتی با اجرای مشوق برای مادران دارای فرزند سوم که در قانون جوانی جمعیت آمده است، ندارد تاکید کرد که این مادران در این شرایط باز هم در اولویت دریافت خودرو قرار می‌گیرند. پاسخ بابایی کارنامی به حاشیه سازی وزیر ارتباطات دولت یازدهم
نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه حذف قرعه‌کشی خودرو هیچ منافاتی با اجرای مشوق برای مادران دارای فرزند سوم که در قانون جوانی جمعیت آمده است، ندارد تاکید کرد که این مادران در این شرایط باز هم در اولویت دریافت خودرو قرار می‌گیرند.(ادامه)
قاضی معروف پرونده‌های مهم مفاسد اقتصادی اخراج شد؟
قاضی مسعودی مقام که آبان ماه سال ۹۸ به عنوان رئیس مجتمع رسیدگی به جرایم اقتصادی منصوب شده بود، پس از دو سال کار قضایی با این مسند خداحافظی کرد و به جای دیگری منتقل شد.(ادامه)
در خرداد ماه ۱۳۶۰ به فرمان رهبر انقلاب بنی صدر از فرماندهی کل قوا عزل شد. در پی آن مجلس نیز به عدم کفایت سیاسی بنی صدر رای داد و به این ترتیب نخستین رییس جمهوری اسلامی معزول شد. اوتا کنون تنها رییس جمهور ایران است که پیش از پایان دوره تصدی، از سمت خود بر کنار شد.  سه رئیس جمهوری که به بنی صدر تشبیه شدند
در خرداد ماه ۱۳۶۰ به فرمان رهبر انقلاب بنی صدر از فرماندهی کل قوا عزل شد. در پی آن مجلس نیز به عدم کفایت سیاسی بنی صدر رای داد و به این ترتیب نخستین رییس جمهوری اسلامی معزول شد. اوتا کنون تنها رییس جمهور ایران است که پیش از پایان دوره تصدی، از سمت خود بر کنار شد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 19 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.